Zakelijk Duits

Op maat verzorgd voor een callcenter

De cursus Zakelijk Duits is passend voor elke organisatie waarin medewerkers veel contact hebben met Duitse klanten. Wanneer het van groot belang is dat jouw medewerkers de competenties hebben om op een juiste manier in de Duitse taal te communiceren, mondelijk en/of schriftelijk. Het verbeteren van de gespreksvaardigheid kan een aandachtspunt zijn voor het juist afhandelen van telefonisch contact. Ook kan een extra scholing in grammaticale correctheid hulp bieden bij het opstellen en versturen van e-mails. 

 

Endoor stelt op basis van jouw specifieke organisatievraag een opleidingstraject samen. In het tempo, op niveau en op de plaats en het tijdstip dat het jou uitkomt. Talentscans en blended learning staan garant voor effectief onderwijs. Incompany opleidingen 'on the job' zijn ideaal voor jouw organisatie als je sneller stappen wilt maken. 

 

opleidingsduur en vereisten

De duur van deze competentiegerichte opleiding is afhankelijk van de specifieke vraag van jouw bedrijf. De opleiding is bedoeld voor werknemers die in hun dagelijkse werk te maken krijgen met de Duitse taal, bijvoorbeeld callcenter medewerkers of secretaresses. 

 

waardepapier

Na het succesvol afronden van deze opleiding ontvangen medewerkers een getuigschrift Zakelijk Duits. 

vrijblijvend gesprek?

LinkedIn

Bel Arjan Bieleveldt

Adviseur 06 - 39 11 40 43 

Heb jij een soortgelijke scholingsuitdaging?
Wij helpen je graag!
neem contact op met Arjan