Hospitality

introductie

Weet jij hoe je beleving bij je gasten of klanten zo kunt optimaliseren dat ze aangenaam verrast zijn? Wil jij leren hoe je je gedrag kunt inzetten om de beleving van een gast/ klant te vergroten? Dan is de cursus Hospitality iets voor jou! 

Binnen je werk kun je door de manier van dienstverlening je gastvrijheid richting een klant vergroten, hierdoor zorg je voor meer klantbinding, een prettige sfeer en positieve ervaring. De manier waarop je dit doet kan per situatie en persoon verschillen. Als professional kun je hierop sturen door middel van inzicht in je eigen gedrag en dat van anderen. Op deze manier kun je een verrassingselement toevoegen aan elke situatie waardoor de dienstverlening en het gastvrijheidsgevoel wordt vergroot.


inhoud cursus

In 7 bijeenkomsten komen de volgende onderwerpen per thema aan bod:

1. belevingsmodellen en concepten onderzoeken en bedenken

  • benoemen van de reis van de gast
  • totaalbeleving (belevingsconcepten)
  • bedrijfsfilosofie
  • onderzoekstechnieken

2. gast psychologie

  • neuromarketing
  • behoefte van de gast
  • kennis van gedragsmodellen in relatie tot gasten en omgaan met klachten
  • kennis van verschillen tussen de mens (DISC)

3. gastvrijheid vanuit jezelf

  • communicatieproces
  • positieve gesprekstechnieken
  • leefregels, gewoontepatronen en reflexen herkennen
  • gedragsetiquette
  • reflectiemethoden gericht op eigen gedrag, houding en uitstraling.

duur

7 bijeenkomsten van 4 uur (6 lessen en 1 examen)


studiebelasting

Enkele uren per week thuisstudie. 


kosten

Prijs: € 975,- (inclusief BTW)


waardepapieren

Na positieve afronding ontvang je een certificaat van ROC van Twente


direct inschrijven
Nieuwsgierig geworden en wil je
meer weten? Stel je vraag via de
mail of schrijf je direct in.
mail ons     direct inschrijven     incompany
Deze opleiding
wordt ook incompany
aangeboden.